[HELP]Optimizing your killing floor server

Тема в разделе "Кодинг", создана пользователем boom159, 4 апр 2018.

  1. boom159

    boom159 Новенький

    Good evening, recently i found out that im having some problems with the Zombies. When big zombies are starting to spawn, and if i have like 16-14 players online, server becomes laggy as hell. I was wondering, maybe the default killing floor spawn system spawns zombies without precaching them? I tried to look at the KFGameType but there's nothing interesting in the code. Maybe someone had this problem aswell? Im pretty sure my VPS is strong enough to handle 24 players. And im also looking for some tweaks, optimizations for the server for better performance
     
  2. demnikzak

    demnikzak Бандит

    Ну то что ты Энди стырил мы не будем об этом обговаривать (p.s. это для ext инф )
    Это из-за ботов, ну или по другому роботы ( мед боты, турели и тд ), еще возможно у тебя много лога сервер записывает и хард диск на хостинге не справляется с этим по этому лаги, так что сделай что бы логи не записывал сервер или сделай два сервера с общей статой, а количество человек по 12 штук.
    Это личный опыт, возможно я буду не прав и если у более опытных людей есть лучше ответ, и я в чём та не прав, то могут отписать.
     
    Последнее редактирование: 4 апр 2018
  3. boom159

    boom159 Новенький

    Yeah, you are correct. Shopvolume mostly spamms in the console, and lagg is increasing.
    I was thinking about replacing the original ShopVolume, with the custom one, and try to add some none checks.
    Maybe someone have been working on it?
    Warning: ShopVolume KF-AquA_Final.ShopVolume0 (Function KFMod.ShopVolume.Touch:0088) Accessed None 'MyTrader'
    Warning: ShopVolume KF-AquA_Final.ShopVolume0 (Function KFMod.ShopVolume.UnTouch:0051) Accessed None 'MyTrader'